søndag 19. desember 2010

HEIA NORGE og jammen er genseren ferdig


Etter en storstilt håndballkamp i dag mot Danmark er det med stolthet jeg kan vise fram en ferdig genser. Den ble faktisk ferdig forrige natt, men fikk ikke lagt inn dette før nå. 

Jeg satset jo også på en Angry Bird som skulle hekles... men nå innser jeg at det kommer jeg ikke til å klare. Ikke fordi jeg ikke har tid, men rett og slett fordi jeg ikke er venner med heklenåla nå. Jeg blir bare irritert når jeg tar den fram, og fomler masse. Har prøvd, men har ikke tålmodighet... 

Uansett, jeg er kjempefornøyd selv om det ikke blir pallplassering på meg, Ingridsnuppa har fått ny vintergenser, og det var det viktigste:-)

Takk for laget alle sammen, det har vært kjempeartig å følge dere alle!

Og til i morgen:

HEIA NORGE!

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.